2ο Τουρνουά Βόλεϊ Γυναικών U20 «Χρήστος Καπερνόπουλος»
Spread the word

Από τις 26 έως τις 28 Ιουνίου 2026, το Δημοτικό Στάδιο Καλαμάτας θα φιλοξενήσει το 2ο Τουρνουά Βόλεϊ Γυναικών U20 «Χρήστος Καπερνόπουλος», που διοργανώνει ο ΑΟ Ακρίτας Καλαμάτας.
Στη διοργάνωση θα συμμετάσχουν οι ομάδες του ΑΟ Ακρίτας Καλαμάτας, του Μεσσηνιακού Γ.Σ., της Ομόνοιας Ναυπάκτου και του Γ.Σ. Πετρούπολης, προσφέροντας τρεις ημέρες γεμάτες δυνατές αναμετρήσεις και όμορφο θέαμα.
Το τουρνουά πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Δήμου Καλαμάτας, αποτελώντας μια σημαντική αθλητική διοργάνωση που προάγει το γυναικείο βόλεϊ και δίνει την ευκαιρία σε νεαρές αθλήτριες να αναδείξουν το ταλέντο τους.